micro:bit i matematikk
Å gi elever grunnleggende ferdigheter i programmering er med på å forberede dem for fremtidige realfaglige jobber, i tillegg til å øke forståelsen for matematiske problemer.
I denne veiledningen finner du eksempler på oppgaver for å jobbe med matematiske begreper og problemer ved bruk av micro:bit som verktøy.
Kompetansemål i Fagfornyelsen
Et utdrag av kompetansemål i Læreplan i matematikk 1.-10. trinn (MAT01-05)
Kompetansemål etter 2. trinn
lage og følgje reglar og trinnvise instruksjonar i leik og spel
Kompetansemål etter 3. trinn
lage og følgje reglar og trinnvise instruksjonar i leik og spel knytte til koordinatsystemet
Kompetansemål etter 4. trinn
lage algoritmar og uttrykkje dei ved bruk av variablar, vilkår og lykkjer
Kompetansemål etter 5. trinn
lage og programmere algoritmar med bruk av variablar, vilkår og lykkjer
Kompetansemål etter 6. trinn
bruke variablar, lykkjer, vilkår og funksjonar i programmering til å utforske geometriske figurar og mønster
Kompetansemål etter 7. trinn
bruke programmering til å utforske data i tabellar og datasett
Kompetansemål etter 8. trinn
utforske korleis algoritmar kan skapast, testast og forbetrast ved hjelp av programmering
Kompetansemål etter 9. trinn
simulere utfall i tilfeldige forsøk og berekne sannsynet for at noko skal inntreffe ved å bruke programmering
Kompetansemål etter 10. trinn
utforske matematiske eigenskapar og samanhengar ved å bruke programmering
Last updated